Laatste loodjes

14 maart 2014

Morgenochtend is het zover. De afgelopen weken zijn we bijna full-time bezig geweest met de voorbereidingen zodat we deze zaterdagochtend volledig uitgerust kunnen vertrekken. Afgelopen week hebben we al even proef-gekampeerd en het lijkt erop alsof alles gereed is voor de reis. De bus is kampeer- en rijklaar en wij hebben er ook zin in. Morgenochtend hopen we tussen half 10 en 10 weg te rijden en achter in de middag een heel eind Duitsland in te zijn. Voorlopig is dan de planning om door Tsjechië en Slowakije naar Boedapest te rijden.

Dit lijkt ons ook een mooie gelegenheid om een aantal mensen te bedanken die ons hebben geholpen bij het aanschaffen van de bus en de voorbereidingen van de reis:  Arie en Emiel voor het klussen aan de bus, Barry van Old Volks voor al het advies en Bert voor het beschikbaar stellen van een ruimte om de bus te stallen. Ook dank aan onze ouders die ons zo veel spullen en advies hebben meegegeven voor de reis. Bedankt allen voor de hulp en het mede mogelijk maken van onze reis!

Als je ons graag wilt volgen en wilt weten wanneer er een nieuw blogbericht is geplaatst, dan kun je rechts op de website je e-mailadres invullen om in het vervolg een notificatie te ontvangen bij een nieuw blogbericht.

Wij hopen op een prachtige reis en tot over 5 maanden!

1. Frank Broeder:
    14 maart 2014
    Ook wij zijn er bijna klaar voor!
  2. Jan en Anja van Dijk:
    14 maart 2014
    Jongens, goede reis, have fun en tot ziens!
  3. Esmée:
    Jaaaaa Boedapest!!
  4. Jasper:
    14 maart 2014
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  5. Jasper:
    14 maart 2014
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  6. Jasper:
    14 maart 2014
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(kan ik nog mee?)AAAAAAAAAAAA!!!!
  7. Peter:
    14 maart 2014
    Wij ook, de koffie staat klaar!!
  8. Hansje:
    15 maart 2014
    Nog een paar uurtjes! We tellen af!!! Spannend maar supercool dat jullie je droom nu waar gaan maken!
  9. Hans:
    15 maart 2014
    Mooie tijd en mooie reis !!
  10. Eric:
    22 maart 2014
    de bedoeling van een reisblog is dat jullie er ook af en toe wat opzetten.
    iedereen zit in spanning te wachten!
    In ieder geval groetjes en veel plezier gewenst.
    Er lag nog een doosje in mijn auto met o.a. lucifers, ducktape, 1e hulp doosje, roerspatel, paracetamol, WD-40 spray en het belangrijkste : een zakje salie kruid!. Voor het geval je het al gemist had, hier hoef je dus niet langer naar te zoeken.

Rij voorzichtig en groeten
    Eric en Auktje