Welkom!

22 januari 2014 - Utrecht, Nederland

Lieve vrienden, familie & andere bezoekers,

Welkom op deze reislogger! Het is inmiddels al een tijdje geleden dat vier jongens aan de start van hun studententijd ergens in een bruin café wilde plannen bedachten. Als onze bachelor klaar was zouden we een oud Volkswagenbusje kopen en daarmee door Amerika gaan trekken. Zes maanden werken en zes maanden reizen, dat was het plan.

Ruim drie jaar later zijn de plannen iets veranderd maar het enthousiasme onverminderd. Van de vier zijn er nog drie over en de reis gaat voor vijf maanden naar Oost-Europa en de Kaukasus. Afgelopen december hebben we dan eindelijk onze Volkswagen T2 Riviera bus uit 1978 kunnen kopen en gaat het er echt van komen. Op 15 maart zullen wij vanuit de Achterhoek vertrekken om begin augustus terug te komen, hopelijk met veel goede verhalen om te vertellen. Om de thuisblijvers een beetje op de hoogte te houden van onze reis zullen we op deze pagina de komende maanden onze reisverslagen en foto’s plaatsen.

We hopen dat jullie veel plezier beleven aan het volgen van onze reis!